وبلاگ عصر دیجیتال

ساخت وبلاگ

رفتن به دبیرستان یا دانشگاه بدون داشتن یک لپ تاپ خوب مثل امتناع از استفاده کردن از مداد و کاغذ است. استفاده مفید از لپ تاپ منجر به افزایش یادگیری دانش آموز و دانش جو، و همین طور افزایش میزان توانایی های که می توانند یاد بگیرند، می شود. اما صرفا هر لپ تاپی که حراج گذاشته شده است را خریداری نکنید، شما باید لپ تاپی مناسب با نیازهای خود خریداری کنید.

می خواهد یک دانش آموز یا دانش جو باشید یا برای یک دانش آموز یا دانش جو خرید می کنید، هشت نکته برای انتخاب لپ تاپ مناسب برای تقویت یادگیری در اینجا ارائه می کنیم.

نکات قابل توجه

  1. قابل حمل بودن: اندازه صفحه نمایش 11 تا 14 اینچی، کمتر از 1800 گرم وزن
  2. با دوام بودن: صفحه کلید مقاوم در برابر لکه، با دوام و مستحکم بودن
  3. ویژگی های پیشنهادی: پردازنده Intel Core m یا Intel Core i ،هشت گیگابایت رم، 256 گیگابایت SSD، و 11ac Wi-Fi. کروم بوک ها می توانند ویژگی های کمتری داشته باشند.
  4. سیستم عامل: کروم بوک ها برای کودکان مناسب هستند. ویندوز برای کارایی که دارد بهترین است، اما OS X برای دانش آموزان و دانش جویان طراحی/هنر مناسب است.
  5. دوام شارژ باتری: 8 ساعت به بالا ایده عال است، 6 ساعت به بالا نیاز است.
  6. صفحه نمایش و تاچ پد: کلیدهایی با واکنش پذیری و میزان پایین رفتن مناسب
  7. در نظر گیری یک محصول 2 در 1: فوق العاده برای رسم، یادداشت برداری خودکاری، کار در حین ایستادن

1.سایز قابل حملی را انتخاب کنید

نکته اصلی در خرید یک لپ تاپ این است که بتوانید آن را با خود به کلاس ببرید. مگر این که یک دانش آموز مهندسی باشید که به یک ایستگاه کاری CAD نیاز دارید، در غیر این صورت به دنبال لپ تاپی بگردید که کمتر از 1800 گرم وزن دارد و اندازه صفحه نمایش آن 11 تا 14 اینچی است.

بازگشایی مدارس: نکاتی برای خرید لپ تاپ برای دانش آموزان و دانش جویان

یک دانش آموز می تواند با یک لپ تاپ 11 اینچی هم به خوبی کار کند، اما فضای تایپ و میزان قابل رویت بودن صفحه نمایش اغلب در این اندازه یک دغدغه است. سیزده اینچ فاصله ای شیرین بین قابل حمل بودن و کارآمد بودن است، اگر چه دانش آموزان و دانش جویان مهندسی یا هنر ارزش بیشتری برای صفحه نمایش بزرگتر قائل هستند.

برای مطالعه ادامه مطلب به مجله خبری عصر دیجیتال مراجعه کنید:

http://goo.gl/wFgcoq

وبلاگ عصر دیجیتال...
ما را در سایت وبلاگ عصر دیجیتال دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین الهی asrdigital بازدید : 227 تاريخ : سه شنبه 2 شهريور 1395 ساعت: 16:43